Δράση καθαρισμού στην περιοχή του Ανεμόμυλου πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί  από την Υπηρεσία Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ερασιτεχνών Αλιέων Κόλπου Γαρίτσας–Ανεμόμυλου.

Όχημα και εργαζόμενοι της υπηρεσίας, μαζί με μέλη του Συλλόγου, προχώρησαν στην απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων, φυκιών που είχαν ξεβραστεί στην ακτή, καθώς και διαφόρων άλλων απορριμμάτων.

corfu.gr-2026-04-08_12-34-19_757962

Υπενθυμίζεται ότι στην περιοχή λειτουργεί Σταθμός Συλλογής Θαλάσσιων και Παράκτιων Απορριμμάτων, όπου μπορούν να αποτίθενται δίχτυα και λοιπά αλιευτικά αντικείμενα, καθώς και υλικά όπως γυαλί, πλαστικό και αλουμίνιο. Επισημαίνεται ότι απαγορεύεται η απόρριψη σύμμεικτων οικιακών απορριμμάτων.

Σύμπτυξη κειμένου